BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 16 martie 2012

Ce este dragostea? Oare ce e? ... hai să vă lămuresc puţin ...

Dragostea?... Ce este? Păi, depinde. Cert este faptul că niciun om de ştiinţă nu a explicat acest fenomen. Ce este sigur este că poate avea două consecinţe: fericite sau nu. Ştiţi, după mine, dragostea asta care ne frământă pe mulţi dintre noi este momentul acela, în care simţi că nu mai trăieşti, că eşti fără vlagă dacă nu eşti cu persoana iubită. De ce mereu fetele suferă mai mult decât băieţii? Poate pentru că noi punem mereu mai mult suflet decât trebuie şi poate pentru că nu realizăm că uneori atracţia nu este atât de mare cum credem noi. Adesea ne facem speranţe la persoane la care nu putem ajunge prea uşor şi sfârşim, din păcate, cu un gust sec.


Unora nu le pasă de sentimentele altora, pentru că aşa sunt ei. Nu vreau să judec pe nimeni, dar pe bune... Sentimentele oamenilor nu sunt ceva cu care ne putem juca, răni sau amăgi. Dragilor, ne gândim mult şi toţi avem fantezii chiar ciudate şi poate de neimaginat, dar asta este lumea în care trăim, cu bune şi cu rele. Şi când mă refer la bine, mă refer la ceva sincer, poate chiar, de ce nu, un ''mor după tine''... Dacă stau mai bine să mă gândesc, cel mai bine este o dragoste complicată, când nu vezi persoana pe care o iubeşti în fiecare zi. Dacă o vezi în fiecare zi, dragostea moare încet( şi nu, nu mă refer la oamenii căsătoriţi, bănuiesc că se subînţelege... mă refer la ăştia aşa, ca noi) fără să îţi dai seama. De asemenea, dragostea fără certuri nu se mai numeşte ''dragoste'', fără ploaie se face secetă ...

0 comentarii: