BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 16 martie 2012

Limbaj de limbaj

Doamne, cum au ajuns specimenele din România. Citez dintr-un om care nu a ţinut în viaţa lui o carte în mână, pentru că muşcă, chipurile: '' Deci practic aaa [pauză, pauză] maşina [se scarpină în cap] aa s-a ... deci practic bordura aia [pauză, pauză] care este acolo, a venit maşina aia răsturnată într-o parte de la bordură că nu a văzut şoferul bordura că nu a a văzut-o şi a alunecat maşina aceasta de acolo nu ştiu ce marcă pentru că i s-a furat numărul, dar la mine e clar că nu e că de ce să fie că eu am număr că am avut, dar nu mai am. Deci, acu' AICEA se OBSERVEAZĂ o maşină care S-A RĂSTURNAT ÎNTR-O PARTE.'' 
Vai de capul tău, măi omule. Îmi e milă. Bine, este posibil ca acest om să fi fost în stare de ebrietate.
  

0 comentarii: