BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 11 martie 2012

Top 15 xD

Am revenit cu încă o postare, de data asta ceva mai specială. Ştiu că l-am făcut curios cu acest post pe Alex, ei bine, my dear, o să vezi despre ce tot vorbeam. Am de gând să fac un top 15 cu cele mai importante persoane pentru mine la ora actuală. So, let's start:


1. Alexa: 
Ea e cea mai bună prietenă a mea şi nu aş putea concepe viaţa fără ea.  O cunosc de 10 ani şi niciodată până acum nu m-a dezamăgit şi sunt sigură că nu o va face nici de acum înainte. Mereu m-a ajutat când am avut nevoie de ajutor, e una dintre puţinele persoane care mă cunoaşte în totalitate şi care mă acceptă aşa cum sunt şi de asta vreau să-i mulţumesc pentru tot ce a făcut pentru mine şi că mi-a suportat toanele. Thank you, my dear>:d<! 


2. Gabriela:
E a doua cea mai bună prietenă a mea şi cea cu care mă distrez mereu. E o nebună la fel ca mine cu care nu ai cum să te plictiseşti vreodată. De asemenea, e o prietenă de milioane pe care te poţi baza oricând, fără să aştepte ceva în schimbul ajutorului oferit. 


3.  Medeea
She's amazing. Pur şi simplu e genială fata asta. Are nişte idei ce te dau pe spate de fiecare dată şi mereu a fost lângă mine să mă ajute. 


4.  Yondaime aka Alin
E genial. Mereu râd cu el şi mă binedispune chiar dacă sunt supărată. Îmi place că are simţul umorului bine dezvoltat, dar e şi serios când trebuie şi că nu dă doi bani pe părerea celor din jur. E un băiat de nota zece, cum puţini sunt şi îl respect pentru asta xD.


5. Lorena
This girl is so cute. Mereu e veselă şi cu zâmbetul pe buze, şi prin dispoziţia ei debordantă reuşeşte să îi facă pe cei din jur să zâmbească doar când o privesc în ochi şi cel mai important, a fost singura care mi.a fost alături când s.a întâmplat acel incident...


6. Cristina
My sweety. O ador pe ea şi energia ei. Nu cred că am întâlnit o persoană mai energică ca ea. Îmi place asta la ea, fiindcă niciodată nu e prea obosită ca să încerce ceva nou şi apreciez că nu bagă în seamă părerea tâmpiţilor şi că e ea însăşi mereu.


7. Alex
E un băiat super de treabă cu care mă înţeleg excelent şi un prieten minunat xD


8. George
E un bun prieten pe care poţi conta la nevoie şi adoră rock-ul asemeni mie xD


9. Raluca
E verişoara mea, cea cu care mă mai cert din când în când, dar care mereu mă înţelege când mă confrunt cu diferite probleme şi mă ajută când am nevoie.


10. Adi(piticotu meu :x )
E un băieţel tare dulce(are 12 anişori), dar mă înţeleg foarte bine cu el. El e cel care mă poate face să nu mai fiu nervoasă, doar cu simpla-i prezentă. xD


11. Mădă 
E o tipă super de treabă cu care mă înţeleg excelent. Chiar dacă mai avem noi micile noastre certuri, tot prietene rămânem.


12. Michie
She's one of my best friend. She's a really cute girl and a best friend. Mereu stau până târziu şi vorbesc cu ea prin mesaje şi de fiecare dată mă ajută cu sfaturi, ea fiind prima care află mereu când am câte o problemă şi invers.


13. Oana
Cea cu care râd non-stop şi cea care găseşte câte un motiv amuzant chiar în cea mai banală chestie. She's a genius.


14. Andrada
My cuttiee. Mereu ştie să mă asculte când am câte un necaz şi ştie să ofere cele mai bune sfaturi. 


15. Şi ultima dar nu cea din urmă e Diana.
Se putea să nu o pun tocmai pe ea? E una dintre cele mai nebune persoane pe care le cunosc, dar cu toate astea, tot prietena mea rămâne xD







0 comentarii: